ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΡΟΥΣΟΣ |
Ο εργοθεραπευτής και επιστημονικός Διευθυντής του Κέντρου Παιδικής και Εφηβικής Ψυχικής Υγείας Γεράσιμος Ρούσος εισηγήθηκε το θέμα: «Βοηθώ το παιδί μου στο διάβασμά του (διαχείριση χρόνου, άγχος, διάσπαση, υπερκινητικότητα, πειθαρχία)» Ο κος Ρούσος, μέσα από εύστοχα παραδείγματα, επεσήμανε την ανάγκη να βάζουμε στα παιδιά όρια. Έτσι στο ερώτημα μητέρας που ανέφερε πως το παιδί της τη θέλει δίπλα του όταν μελετάει, απάντησε ότι, όπως ένας άνθρωπος που βγάζει τον γύψο από ένα σπασμένο πόδι, θα πρέπει σιγά σιγά να πετάξει τις πατερίτσες, έτσι και τα παιδιά θα πρέπει να μάθουν ότι το διάβασμα είναι δική τους δουλειά και όχι των γονιών τους, οι οποίοι θα πρέπει να λειτουργούν επικουρικά, για να λύσουν μια απορία του παιδιού. Αναφερόμενος στο άγχος των παιδιών, επεσήμανε ότι αυτό ξεκινάει από την αρχή της ημέρας, υπογραμμίζοντας πως, «αν έχουμε έναν κύκλο που δημιουργείται την ώρα της μελέτης, υπάρχει ένας μεγαλύτερος κύκλος που ξεκινά από το πρωί». Μίλησε επίσης για προσύμφωνα μεταξύ γονιών και παιδιών, η αθέτηση των οποίων, θα πρέπει να συνοδεύεται από ποινές. Ο κ. Ρούσος σημείωσε επίσης, πως τα κοινωνικά προβλήματα και η ένταση που πολλές φορές αντιμετωπίζουν τα παιδιά, όταν δεν βρουν τρόπο εκτόνωσης θα ξεσπάσουν εντός του σπιτιού ή το σχολείο. Τόνισε επίσης, πως ο ίδιος πιστεύει ιδιαίτερα στο ένστικτο του γονιού και πρόσθεσε ότι είναι εύκολο να διακριθούν προβλήματα μαθησιακών δυσκολιών, όπως διάσπαση προσοχής, υπερκινητικότητα κ.τ.λ. που θα οδηγήσουν στην αναζήτηση βοήθειας στον ειδικό. Δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει τέλος, πως το πολυτιμότερο δώρο ενός γονέα προς το παιδί του, είναι η εμπιστοσύνη και η αγάπη.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου