Σαλτάρισε από το φουσκωμένο λογαριασμό του νερού και ξέσπασε στον εκτυπωτή

Η ένταση για τους φουσκωμένους λογαριασμούς το νερού δεν έχει κοπάσει. Μπορεί το Δημοτικό Συμβούλιο να υιοθέτησε, μετά τις έντονες αντιδράσεις, νέα τιμολογιακή πολιτική, όμως οι δημότες δεν το έχουν ακόμα αφομοιώσει. Και το διαπίστωσαν με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο οι υπάλληλοι της ταμειακής υπηρεσίας από τη στάση του εξαγριωμένου καταναλωτή, στον οποίο εστάλη νέος φουσκωμένος λογαριασμός, πριν εξεταστεί η ένστασή του για τον προηγούμενο. Ο άνθρωπος βγήκε εκτός εαυτού και πάνω στο θυμό του ξέσπασε σε έναν εκτυπωτή της υπηρεσίας, με αποτέλεσμα η συνέχεια να δοθεί στο Αστυνομικό Τμήμα, όπου σύμφωνα με πληροφορίες, του υποβλήθηκε μήνυση. Τα ευτράπελα συνεχίστηκαν όταν ο δημότης επέστρεψε μετανιωμένος με έναν εκτυπωτή …στη μασχάλη. Όταν όμως επιχείρησε να τον συνδέσει με τον υπολογιστή του υπαλλήλου στον οποίο ανήκε, διαπίστωσε ότι είχε κοπεί το ηλεκτρικό ρεύμα, λόγω υπερφόρτωσης της εγκατάστασης, από τα αερόθερμα και τις ηλεκτρικές θερμάστρες των υπαλλήλων, οι οποίοι μάταια, πασχίζουν να ζεσταθούν, επειδή δεν λειτουργεί το σύστημα κεντρικής θέρμανσης. Ευτυχώς ο δημότης αυτή τη φορά αυτοσυγκρατήθηκε κι έτσι δεν επαναλήφθηκαν οι σκηνές χάους. Όσο για τον φουσκωμένο λογαριασμό που αποτέλεσε την πέτρα του σκανδάλου, ο αρμόδιος, από τις 7 Ιανουαρίου 2013, Αντιδήμαρχος Νίκος Λιόσης υποστήριξε ότι δεν έπρεπε να έχει σταλεί στο δημότη. «Η εντολή που έχει δοθεί στην υπηρεσία είναι να μην σταλεί κανένας λογαριασμός, αν προηγουμένως δεν γίνει επανακαταμέτρηση», δήλωσε ο Νίκος Λιόσης.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου