Ακολουθούν παραστάσεις σε ανοιχτά θέατρα και φεστιβάλ σε Αττική και Περιφέρεια
Παρά το γεγονός ότι οι παραστάσεις δόθηκαν κατά το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, όλες οι βραδιές ήταν SOLD OUT με πολλούς θεατρόφιλους να δίνουν ραντεβού “προσεχώς”, λόγω έλλειψης θέσεων.
Η πρεμιέρα όπως και οι επόμενες παραστάσεις έτυχαν διθυραμβικών δημοσιευμάτων από Μέσα του Τοπικού Τύπου και Πολιτιστικές στήλες αλλά κι εκατοντάδων καλών σχολίων μέσω της κοινωνικής δικτύωσης.
Κι επειδή, όπως εύστοχα ανέφερε σε σχετική του ανάρτηση, ο Σκηνοθέτης, δημιουργός και Ιθύνων νους των Υπερφωτισμένων Γιάννης Γαλανόπουλος, το Θέατρο είναι Ομαδική δουλειά, θέλησε να ευχαριστήσει συγκεκριμένους ανθρώπους αναφέροντας πρόσωπα και πράγματα!
Έτσι στο πρόσωπο του Δημάρχου Χρήστου Παππού που λίγους μήνες πριν, είχε τη χαρά να κόψει κορδέλα στον εξαίσιο αυτό χώρο Πολιτισμού τη “Νέα Θεατρική Σκηνή του Δήμου Φυλής”, ευχαρίστησε με θερμά λόγια τον Πρόεδρο του Ν.Π.Δ.Δ Αθλητισμού – Πολιτισμού “η Πάρνηθα” Γιώργο Μαυροειδή για τη φιλοξενία των παραστάσεων, καθώς και τη σκηνοθέτιδα Στέλλα Νικολοθανάση για την τετραήμερη βοήθειά της σε ότι χρειάστηκαν οι συντελεστές.
Θερμές ευχαριστίες απηύθυνε επίσης στον Αντιδήμαρχο Θανάση Σχίζα και στον αναπληρωτή Δημάρχου Τόλη Βαδεβούλη που τίμησαν με την παρουσία τους την πρεμιέρα.
Επίσης, τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου Φυλής Αργύρη Αργυρόπουλο, τον τέως Αντιδήμαρχο Φυλής και πάνω απ’ όλα Καλλιτέχνη Σπύρο Μπρέμπο, τον Νίκο Τσάνε και τον Αντώνη Μαστροθανάση για την κοπιώδη μεταφορά του σκηνικού.
Ξεχωριστές ευχαριστίες δόθηκαν επίσης, στον κορυφαίο Έλληνα ηθοποιό Δημήτρη Πιατά που προλογίζει την παράσταση, καθώς ενσάρκωσε πρώτος τη La Nona στην Ελλάδα, κάνοντάς την μεγάλη θεατρική επιτυχία για 5 χρόνια!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ απευθύνουν επίσης οι Υπερφωτισμένοι στους αθέατους αλλά πολύτιμους συνεργάτες: Θεόδωρο Εσπίριτου για τη μετάφραση, τον συνθέτη Νίκο Γκουβίτσα για την πρωτότυπη μουσική, την Ελίνα Τρύφων για το Μακιγιάζ, την Αλεξάνδρα Γαμπιεράκη για την αφίσα και το πρόγραμμα, τη Λιάννα Βασιλάρα για τις μακέτες, τον Δημήτρη Δάλλη για την κατασκευή του σκηνικού, τη Μαρία Μπούκουρη για τις χορογραφίες, τη Σεβαστή Τσούνη και τις Νάνσυ και Νικολέττα Μαστροθανάση για τη βοήθεια στην υποδοχή, τον Μάξιμο Μαυρή για τους φωτισμούς, τον Αντώνη Μαστροθανάση για τους ήχους και την Δήμητρα Ολυμπία Γαλανοπούλου για το φροντιστήριο της παράστασης καθώς και για τους δεκάδες χορηγούς, που χωρίς αυτούς τίποτα δεν θα ήταν το ίδιο, καθώς και το PlanetWebradio.gr για την χορηγία επικοινωνίας!
Επόμενες παραστάσεις σε ανοιχτά θέατρα:
Δευτέρα 4/7/22
ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
Πέτρινο Θέατρο,
21:00
Πέμπτη 7/7/22
ΚΑΜΑΤΕΡΟ
Θέατρο Μίκης Θεοδωράκης,
(πρώην Ορφέας, στον Άτταλο).
21:00
Παρασκευή 8/7/22
ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ
Θέατρο Αλίκη Βουγιουκλάκη (Νταμάρι),
21:00
Παρασκευή 29/7/22
Θέατρο Ειρήνη Παπά,
Χιλιομόδι Κορινθίας,
21:00
Κυριακή 31/7/22
Σινέ Ρόδον, Σταφιδόκαμπος Ηλείας
21:00
Λίγα λόγια για την παράσταση
Στην Αργεντινή του 1977 ένα κοριτσάκι ανακαλύπτει στο νέο του σπίτι ένα ημερολόγιο, αφημένο από αυτούς που ζούσαν εκεί πριν… Καθώς το διαβάζει βλέπουμε να ζωντανεύει στη σκηνή η ιστορία της οικογένειας Σπαντόνε. Μια οικογένεια Ιταλών μεταναστών που υποφέρει από την ακατάσχετη λαιμαργία της Nona, μιας 100χρονης γιαγιάς, η οποία καταναλώνει απίστευτες ποσότητες φαγητού, σε σημείο που οδηγεί την οικογένεια σε οικονομικό αδιέξοδο. Όλα τα μέλη της οικογένειας θρέφουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο τη Nona, θέλοντας να υποθάλψουν τις δικές τους αδυναμίες και να κρύψουν τους δαίμονες που κατοικούν στην ψυχή τους. Η Nona τρώει τα πάντα και …τους πάντες! Έτσι, η οικογένεια επιχειρεί να ξεφορτωθεί με διάφορους τρόπους το …τέρας! Η Nona μπορεί να θεωρηθεί σύμβολο της εξουσίας βασανίζει και εξοντώνει τους ανθρώπους μέχρι εξόντωσης. Δεδομένου ότι το έργο πρωτοανέβηκε στη διάρκεια μιας από τις πιο αιματοβαμμένες δικτατορίες της Αργεντινής, μπορεί να θεωρηθεί και ως παραβολή της στρατιωτικής εξουσίας. Ο κόσμος που παρουσιάζεται στο La Nona, δυστυχώς, μοιάζει πιο οικείος από ποτέ…
ΔΙΑΝΟΜΗ
Γιάννης Γαλανόπουλος, Μπαρμπηλένα Τριανταφύλλου, Σπύρος Μαυρής, Σοφία Γκαραβέλα, Ισιδώρα Τούντα, Νίκη Πλαβούκου, Μιχάλης Οικονομάκος, Γεωργία Τσώνη, Διονυσία – Ιωάννα Γαλανοπούλου.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Σκηνοθεσία: Γιάννης Γαλανόπουλος
Κείμενο: Roberto Cossa
Μετάφραση: Θεόδωρος Εσπίριτου
Πρωτότυπη Μουσική: Νίκος Γκουβίτσας
Χορογραφίες: Μαρία Μπούκουρη
Σκηνικά – Κοστούμια – Φωτισμοί: Γιάννης Γαλανόπουλος
Μακιγιάζ: Ελίνα Τρύφων
Κατασκευή Σκηνικών: Δημήτρης Δάλλης
Εικαστικά Αφίσας & Προγράμματος: Αλεξάνδρα Γαμπιεράκη
Αφίσα & Πρόγραμμα & Φωτογραφίες: Λιάννα Βασιλάρα
Βοηθός Σκηνοθέτη: Μιχάλης Οικονομάκος
Μουσική Επιμέλεια: Γιάννης Γαλανόπουλος
Φροντιστήριο: Δήμητρα – Ολυμπία Γαλανοπούλου /Δημήτρης Μαρτάκος / Σεβαστή Τσούνη / Βασιλική Χριστοδουλάκη / Μάξιμος Μαυρής
Χειρισμός ήχων / Φώτων: Αντώνης Μαστροθανάσης / Χριστίνα Βασιλείου
Υπερφωτισμένοι
Δημιουργήθηκαν στα Άνω Λιόσια από τον θεατρικό συγγραφέα, σκηνοθέτη και ηθοποιό Γιάννη Γαλανόπουλο τον Οκτώβριο του 2018. Μέχρι σήμερα έχουν παρουσιάσει πέντε θεατρικές παραστάσεις ενώ έχουν λάβει Βραβεία Β΄και Γ΄ καλύτερης παράστασης κριτικής επιτροπής και κοινού, Β’ ανδρικού ρόλου, Βραβεία σκηνογραφίας, ενδυματολογίας, χορογραφίας, Επαίνους ερμηνείας αλλά και πρωτότυπου θεατρικού κειμένου στο Πανελλήνιο Φεστιβάλ του Δήμου Μονεμβασίας και στους Πανελλήνιους Αγώνες Θεατρικών Εργαστηρίων της Σπερχειάδας. Έχουν παρουσιάσει τις παραστάσεις τους στο θέατρο Πολιτών Περιστερίου, στο Πάρκο Τρίτση, στο Σινέ Ρόδον στον Σταφιδόκαμπο Ηλείας, στο Βορεινό Θέατρο της Ζωφριάς καθώς και στο θέατρο Μίκης Θεοδωράκης στις Αχαρνές. Έχουν συνεργαστεί με την Ελένη Γερασιμίδου στο πρωτότυπο έργο του Γιάννη Γαλανόπουλου «Μετασεισμική Ακολουθία ή Πώς την Κάνουν οι Κινέζοι» και τον Γιάννη Ζουγανέλη στο έργο «Εχθροί Εξ Αίματος» του Αρκά. Η ομάδα διαθέτει το δικό της θεατρικό εργαστήρι στα Άνω Λιόσια, στην οδό Πίνδου 71, στην αίθουσα πολιτισμού «Δημήτρης Πετρόπουλος».
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου