Στο ευρωπαϊκό έργο ReMED-Μεσογειακές Πόλεις Ανθεκτικές στην κλιματική αλλαγή συμμετέχει ο Δήμος Φυλής, σε συνεργασία με το Εθνικό Αστεροσκοπείο.
Το έργο θα ξεκινήσει μέσα στο 2024, θα έχει διάρκεια 3 χρόνια και θα συμμετέχουν συνολικά εννέα (9) οργανισμοί και δήμοι από 5 Ευρωπαϊκές χώρες (Μάλτα, Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία).
Πρόκειται για ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα που έχει ως στόχο, την προώθηση του σχεδιασμού της προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή και την πρόληψη του κινδύνου καταστροφών, με στόχο τη δημιουργία πόλεων ανθεκτικών στην κλιματική αλλαγή.
Όπως ανέφερε ο Κωνσταντίνος Μπαλαράς, Δρ. Μηχανολόγος Μηχανικός και Διευθυντής Ερευνών του Εθνικού Αστεροσκοπείου, στη διάρκεια της 1ης Συνάντηση της Συμβουλευτικής Επιτροπής του έργου, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 18-06-2024, στο Δημαρχείο Φυλής, «καθώς οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής επιταχύνονται - συμπεριλαμβανομένων των όλο και πιο ακραίων καιρικών φαινομένων - είναι επιτακτική η ανάγκη να γίνουν προσπάθειες περιορισμού τους και ταυτόχρονα προσαρμογής στις αλλαγές σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο». Πρόσθεσε ότι Το ReMED αναπτύσσει καινοτόμα και ελεύθερα προσβάσιμα εργαλεία για την αξιολόγηση του κλιματικού κινδύνου σε κλίμακα κτιρίου και αστικών περιοχών, με στόχο την προώθηση του βέλτιστου σχεδιασμού και εξεύρεση λύσεων για τη προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή, περιορισμό των επιπτώσεων και την πρόληψη καταστροφών, βελτιώνοντας την ανθεκτικότητα των Μεσογειακών πόλεων. Αναφέρθηκε, επίσης με πολύ κολακευτικά λόγια σε προηγούμενη συνεργασία του Εθνικού Αστεροσκοπείου με το Δήμο Φυλής στο πλαίσιο του προγράμματος CESBA MED. Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε η αποστροφή της ομιλίας του ότι οι ανθεκτικές πόλεις θα αποτελούν ζητούμενο, ακόμα και αν επιτευχθούν οι κλιματικοί στόχοι που έχουν τεθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στο πλαίσιο της Πράσινης Συμφωνίας, καθώς οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στο περιβάλλον θα εξακολουθήσουν να επικρατούν για αρκετά ακόμα χρόνια.
Στο σύντομο χαιρετισμό του ο Δήμαρχος Φυλής Χρήστος Παππούς εξήρε τη συνεργασία με το Εθνικό Αστεροσκοπείο. «Δουλέψαμε μαζί στο πρόγραμμα CESBA MED μέσω μιας περιοχής του κέντρου των Άνω Λιοσίων που χρησιμοποιήθηκε ως χώρος μελέτης για τη δημιουργία υπολογιστικών εργαλείων για την περιβαλλοντική αξιολόγηση κτιρίων και γειτονιών. Με το ίδιο πνεύμα συνεργασίας θα δουλέψουμε και τώρα, γιατί ο Δήμος Φυλής επιδιώκει τις συνέργειες σε περιβαλλοντικά ζητήματα και μάλιστα με εταίρους μεγάλου επιστημονικού κύρους, όπως το Εθνικό Αστεροσκοπείο», τόνισε χαρακτηριστικά.
Στη συνάντηση τοποθετήθηκαν και οι Γιώργος Αλεξιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της HyperCo και η Πόπη Δρούτσα Μ. Sc. Φυσικός Περιβάλλοντος, Ειδική Τεχνική Επιστήμονας του Ινστιτούτου Περιβαλλοντικής Έρευνας και Αειφόρου Ανάπτυξης (IERSD) του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών.
Παρευρέθηκαν επίσης Αντιδήμαρχοι, αναπλ. Δήμαρχοι, Δημοτικοί και Τοπικοί Σύμβουλοι και υπηρεσιακά στελέχη του Δήμου Φυλής.


 

 

Να διατηρηθεί μια, τουλάχιστον, Σχολική Επιτροπή ανά Δήμο, ώστε να εξυπηρετούνται οι ανάγκες συντήρησης και λειτουργίας των σχολείων, χωρίς την πολύπλοκη διαδικασία που εφαρμόζουν, υποχρεωτικά, οι Δήμοι, ζήτησε, με έγγραφό του, από τον Αναπλ. Υπουργό Εσωτερικών Βασίλειο Σπανάκη, ο Αντιδήμαρχος Νίκος Χατζητρακόσιας. 
Σύμφωνα με νόμο που έχει, ήδη, ψηφιστεί και πρόκειται να εφαρμοστεί, οι Σχολικές Επιτροπές καταργούνται, από 1ης Ιουλίου 2024, σε όλους τους Δήμους με εξαίρεση τους μεγάλους, δηλαδή εκείνους που έχουν πάνω από εκατό (100) σχολεία. 
«Είναι άδικο να δίνεται η δυνατότητα στους μεγάλους Δήμους να λειτουργούν με αποτελεσματικότητα κι όχι στους μεσαίους, όπως ο δικός μας», επισημαίνει ο Νίκος Χατζητρακόσιας, ο οποίος προτείνει στην Κυβέρνηση, τη «χρυσή τομή» της μιας Σχολικής Επιτροπής ανά Δήμο. Παραθέτει, μάλιστα, σειρά επιχειρημάτων από τα οποία προκύπτει ότι μπορεί και πρέπει, έστω την ύστατη ώρα, να δοθεί μια λύση για το καλό της Εκπαίδευσης. 
Την αμέριστη υποστήριξή του στο Νίκο Χατζητρακόσια εξέφρασε ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς. «Ο Νίκος γνωρίζει άριστα τα θέματα της Παιδείας. Με την πρότασή του ζητά να συνεχιστεί μια διαδικασία που έδινε γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις στην καθημερινή λειτουργία των σχολείων. Ελπίζω το Υπουργείο να ανταποκριθεί, ώστε να στηρίζουμε με την ίδια ευελιξία, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές», δήλωσε ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς. 
 Ακολουθεί το έγγραφο του Νίκου Χατζητρακόσια προς τον Αναπλ. Υπουργό Εσωτερικών. 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 
ΔΗΜΟΣ ΦΥΛΗΣ 
ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΛ.: 213 1603420 - 21 

Άνω Λιόσια, 18/06/2024 
Αριθμ. Πρωτ. : 777

Προς: 
Υπουργείο Εσωτερικών Γραφείο Υφυπουργού κ. Βασίλειου Σπανάκη 
Γ. Δ. Αποκέντρωσης & Τοπικής Αυτοδιοίκησης/ Δ. Οργάνωσης & Λειτουργίας Τοπ. Αυτοδιοίκησης/ Τ. Νομικών Προσώπων Τοπικής Αυτοδιοίκησης 

Κοιν: 
Γραφείο κ. Δημάρχου Φυλής 
ΚΕΔΕ (υπόψη Προέδρου κ. Κυρίζογλου Λάζαρου) 
Γραφείο κ. Γενικού Γραμματέα Δήμου Φυλής 

ΘΕΜΑ: Ενημέρωση - Προτάσεις για τη μη κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών

Σύμφωνα με τα καθοριζόμενα στις παρ. 1 και 2 του άρθρου 28 του ν. 5056/2023 όλες οι σχολικές επιτροπές των Δήμων καταργούνται αυτοδικαίως στις 29 Ιουνίου 2024 και οι αρμοδιότητές τους ασκούνται από τις 30 Ιουνίου από τον οικείο δήμο (παρ. 1 και 2 του άρθρου 28 του ν. 5056/2023). Εξαιρούνται από την εφαρμογή των ανωτέρω οι σχολικές επιτροπές σε δήμους στους όποιους λειτουργούν συνολικά περισσότερες από εκατό (100) σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες που απαιτούνται για την άμεση, ασφαλή και αποτελεσματική υλικοτεχνική και λειτουργική υποστήριξη των σχολικών μονάδων, οι Σχολικές Επιτροπές ως αυτοτελή Ν.Π.Δ.Δ. με δεκαπενταμελές (15) Διοικητικό Συμβούλιο (που περιλαμβάνει εκτός των αιρετών και μέλη όπως διευθυντές/τριες σχολείων, εκπροσώπους γονέων και μαθητών), έχει την αποκλειστική θεσμική αρμοδιότητα και αποτελεί το κυρίαρχο διοικητικό και οικονομικό παράγοντα υποστήριξης του σύνθετου και πολυεπίπεδου έργου των σχολείων. 
Η ανάδειξη της αμεσότητας υποστήριξης των σχολείων αφενός μεν πιστοποιείται από την μέχρι σήμερα εφαρμογή των καθοριζομένων στην υπ' αρ. 8440/25.02.2011 (Β' 318) Υ.Α. ( καταργείται από 01/07/2024) που αφορά τη «Ρύθμιση θεμάτων λειτουργίας και οικονομικής διαχείρισης των σχολικών επιτροπών», αφετέρου δε, από το γεγονός ότι για τις Σχολικές Επιτροπές που δεν καταργούνται εκδόθηκε η νέα υπ’ αρ. 45120/06.06.2024 (Β΄3229) Υ.Α., η οποία αυτολεξεί κυριολεκτικά περιλαμβάνει τις ίδιες διατάξεις με την υπό κατάργηση Υ.Α. με μόνη προσθήκη ότι «Η οικονομική λειτουργία των σχολικών επιτρόπων εποπτεύεται υποχρεωτικά από τον/την προϊστάμενο/η οικονομικών υπηρεσιών του οικείου Δήμου, ο/η οποίος/α: α) υποβάλλει, τουλάχιστον σε τριμηνιαία βάση, συνοπτικό απολογισμό εσόδων και εξόδων και βασικών στοιχείων ισολογισμού (απαιτήσεις, διαθεσίμων και υποχρεώσεων) στη δημοτική επιτροπή και β) μερίμνα για τη μηνιαία ενημέρωση των βάσεων δεδομένων του Υπουργείου Εσωτερικών με τα οικονομικά στοιχεία τους». 
Κατόπιν των παραπάνω εξάγεται άμεσα το συμπέρασμα ότι η λειτουργία των Σχολικών Επιτροπών θα συνεχίζει να υφίσταται μόνο για ορισμένους Δήμους, με τις ίδιες διατάξεις ως προς τη κατανομή των εγκεκριμένων πιστώσεων για την κάλυψη των αναγκών των σχολικών τους μονάδων, καθώς και το τρόπο και τη διαδικασία πραγματοποίησης, δικαιολόγησης και ελέγχου των πάσης φύσεως εσόδων και εξόδων, καθόσον όπως ορίζεται στο άρθρο 3 της προαναφερόμενης Υ.Α. «οι σχολικές επιτροπές δεν εφαρμόζουν τις διατάξεις του β.δ. 17-5/15.6.1959 «Περί οικονομικής διοικήσεως και λογιστικού των Δήμων και Κοινοτήτων» (Α’ 114), όπως ισχύει, του ν.δ. 476/1974 «Περί Λογιστικού των Νομικών Προσώπων Δημόσιου Δίκαιου» (Α’ 204) καθώς και του ν. 4270/2014 «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) - δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις» (Α’ 143) και δεν υποχρεούνται σε σύνταξη προϋπολογισμού».
Για τους Δήμους όπου καταργούνται οι Σχολικές Επιτροπές θα πρέπει το σύνολο των διαδικασιών υποστήριξης των Σχολείων να πραγματοποιείτε μέσα από τις διοικητικές και οικονομικές υπηρεσίες τους με ότι αυτό συνεπάγεται ως προς την αμεσότητα, αποτελεσματικότητα και ασφαλή λειτουργία των σχολείων. Οι περισσότεροι Δήμοι αφενός μεν είναι υποστελεχωμένοι και αδυνατούν να υποστηρίξουν λογιστικά τον τεράστιο όγκο παραστατικών που έχει μία σχολική επιτροπή αφετέρου δε, οι ανάγκες των σχολείων που αντιμετωπίζονταν ξεχωριστά θα ενσωματωθούν και εξισωθούν στην χρονοβόρα γραφειοκρατική καθημερινότητα των οικονομικών, τεχνικών και διοικητικών υπηρεσιών των Δήμων χωρίς την μέχρι σήμερα ευελιξία και αμεσότητα που είχαν οι σχολικές επιτροπές. 
Η καθημερινότητα της λειτουργίας των σχολείων αφορά παροχές υλικών, εργασίες επισκευών, συντηρήσεις, αντιμετώπιση φθορών, εξοπλισμό κτλ τα οποία καλύπτονται από την διαχείριση των πόρων των σχολικών επιτροπών με κύριο χαρακτηριστικό την ευχέρεια ανταπόκρισης. Ας αναλογιστεί κανείς πόσο άμεσα θα αντιμετωπίζονται τα θέματα αυτά από τις κεντρικές υπηρεσίες του Δήμου. Πόσο γρήγορα θα αποκαθίσταται ένα σπασμένο τζάμι, μια απόφραξη αποχέτευσης, ένα σταματημένο ασανσέρ, χαλασμένα φωτοτυπικά, σπασμένες πόρτες, κλεμμένες βρύσες και κιγκλιδώματα, κατεστραμμένες τουαλέτες, φθαρμένο αθλητικό υλικό, βαμμένοι με συνθήματα τοίχοι, καμένες λάμπες και πρίζες και να συντηρηθούν πυροσβεστήρες, κλιματιστικά, λέβητες κεντρικής θέρμανσης, δομημένα δίκτυα ιντερνέτ, ανελκυστήρες και πόσο άμεσα θα είναι εφικτή η προμήθεια εξοπλισμού και υλικών όπως πίνακες, Η/Υ, φωτοτυπικά μηχανήματα, εκτυπωτές, κουρτίνες, καρέκλες, θρανία, έπιπλα γραφείων, βιβλιοθήκες, υλικά εργαστηρίων, γραφική ύλη, υλικά καθαριότητας κτλ. Γίνεται αντιληπτή από τα ανωτέρω πόσο σύνθετη και απαιτητική είναι η υποστήριξη των σχολικών μονάδων, όχι μόνο σε θέματα λειτουργικότητας αλλά πρωτίστως ασφαλούς λειτουργίας. 
Για το λόγο αυτό είχε προβλεφθεί η σύσταση των Σχολικών Επιτροπών στις οποίες ανατίθεται λόγω εξειδίκευσης του έργου τους η αυτοτελής λειτουργία. Επιπλέον τίθεται σε αμφιβολία κατά πόσο οι Διευθυντές /ντριες των Σχολικών Μονάδων θα μπορούν να ασκήσουν τα παράλληλα καθήκοντα δηλαδή, εκπαιδευτικά – παιδαγωγικά, διοικητικά λόγω αρμοδιότητας και θέσης, με αντίστοιχα εκείνα του διαχειριστή, διεκπεραιωτή και δημόσιου υπόλογου ως προς τη χρήση της πάγιας προκαταβολής των μόλις 500ευρώ που θα τους χορηγηθεί σύμφωνα με τα καθοριζόμενα υπ’αρ.45118/13.06.2024 (Β 3409) Υ.Α. και την αντιμετώπιση των καθημερινών τακτικών και έκτακτων αναγκών. 
Κατόπιν των ανωτέρω και λαμβάνοντας υπόψη: 
- Το γεγονός ότι η κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών αν και δεν επιφέρει οικονομική επιβάρυνση στο κρατικό προϋπολογισμό και στους Δήμους θα επιβαρύνει σημαντικά τη διοικητική λειτουργία τους ως προς την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα για τις σχολικές μονάδες. 
- Τη φύση της καθημερινής λειτουργίας των σχολείων που χρειάζεται αμεσότητα και αποτελεσματικότητα για την αντιμετώπιση των τακτικών ή απρόβλεπτων ζητημάτων που παρουσιάζονται. 
- Το γεγονός ότι οι Σχολικές Επιτροπές ως Ν.Π.Δ.Δ. αποτελούν θεσμικά διοικητικά όργανα ειδικού σκοπού, λόγω της αποστολής και του έργου τους στα πλαίσια της επιβαλλόμενης αποκέντρωσης της λειτουργίας της Δημόσιας Διοίκησης. - Το γεγονός ότι μέχρι σήμερα υφίστανται τραπεζικοί λογαριασμοί για κάθε σχολική μονάδα οι οποίοι είναι συνδεδεμένοι με την οικεία Σχολική Επιτροπή και θα πρέπει να καταργηθούν, οδηγώντας παράλληλα την υποχρεωτική δημιουργία δεκάδων νέων λογαριασμών ειδικού σκοπού με υπεύθυνους κίνησης τους Διευθυντές /ντριες των σχολείων. 
- Την εκτίμηση ότι θα υπάρξουν χρονοβόρες διοικητικές διαδικασίες τόσο για τη λήψη των αποφάσεων όσο και την υλοποίηση τους. 
- Το γεγονός ότι οι Σχολικές Επιτροπές που δεν καταργούνται, όπως προαναφέρθηκε, συνεχίζουν να λειτουργούν με το ίδιο υφιστάμενο καθεστώς. 
Προτείνεται: 
- Η άμεση λήψη απόφασης για την τροποποίηση της υφιστάμενης νομοθεσίας που προβλέπει την κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών ή τουλάχιστον τη διατήρηση για τους Δήμους που έχουν λιγότερες από εκατό (100) σχολικές μονάδες μιας ενιαίας Σχολικής Επιτροπής για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. 
- Η δημιουργία ενιαίου πρότυπου κανονισμού λειτουργίας των Σχολικών Επιτροπών προκειμένου να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα τους, ώστε να ενδυναμωθούν και να ανταποκριθούν στον ουσιαστικό ρόλο τους με διαφάνεια και λογοδοσία, μέσα από ένα καθορισμένο πλαίσιο λειτουργίας τους. 
 Αντιδήμαρχος Παιδείας & Πολεοδομίας Δήμου Φυλής 
Νίκος Χατζητρακόσιας 
 Σχης ε.α. ΣΣΕ-Χημικός Μηχ. ΕΜΠ MSc Δημόσια Διοίκηση

 

Σύσταση στους συνδημότες μας να αποφεύγουν, για λόγους ασφαλείας, το παρκάρισμα και στις δύο πλευρές του δρόμου, απευθύνει ο Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας Μιχάλης Οικονομάκης. 
Η σύσταση ισχύει για όλες τις εποχές του έτους, αλλά, ειδικά, για τις περιόδους με χιονόπτωση και κίνδυνο πυρκαγιάς, όπως αύριο Παρασκευή 21 Ιουνίου 2024, ώστε να διασφαλίζεται η προσέγγιση των οχημάτων παροχής βοήθειας. Αφορά, ιδιαίτερα, περιοχές με πολύ στενό οδικό δίκτυο και ανωφέρειες, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη συνοικία της Ζωφριάς Άνω Λιοσίων. 
«Πρέπει, όλοι μας, να εξασφαλίζουμε την πρόσβαση στα πυροσβεστικά και εκχιονιστικά οχήματα, αλλά και γενικότερα, σε κάθε όχημα που χρησιμοποιείται για την παροχή βοήθειας προς το κοινωνικό σύνολο. Στις περισσότερες περιπτώσεις επείγουσας επέμβασης από τις αρχές, η απώλεια χρόνου μπορεί να αποβεί μοιραία. Βοηθώντας το κοινωνικό σύνολο βοηθάμε και τους εαυτούς μας, γιατί μπορεί να είμαστε εμείς εκείνοι που θα χρειαστούν επείγουσα βοήθεια», εξηγεί ο Μιχάλης Οικονομάκης.

 




 

 

Ευχαριστήρια επιστολή από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην Ελλάδα


 Ένα σημαντικό ορόσημο του Δήμου Φυλής προς την ενεργειακή δημοκρατία: Ολοκλήρωση του ευρωπαϊκού Προγράμματος Πιστοποίησης Κοινοτικής Ενέργειας - LifeLOOP



Μια μεγάλη επιτυχία για το Δήμο Φυλής, καθώς αποτελεί τον 1ο ελληνικό Δήμο που ολοκληρώνει επιτυχώς το ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Πιστοποίησης Κοινοτικής Ενέργειας για Δήμους στο πλαίσιο του προγράμματος LifeLOOP.

Συγκεκριμένα, μέσω του προγράμματος δημοτικά στελέχη παρακολούθησαν το ειδικά σχεδιασμένο για Δήμους σεμινάριο "Community Energy Espresso Training", λαμβάνοντας έτσι ατομική πιστοποίηση και ενδυναμώνοντας έτσι την τεχνογνωσία του ίδιου του Δήμου σε ζητήματα κοινοτικής ενέργειας και ενεργειακών κοινοτήτων.

Το εκπαιδευτικό σκέλος του προγράμματος επικεντρώθηκε στις νέες τάσεις και τεχνολογίες στον τομέα της ενέργειας, στη δημιουργία και διαχείριση κοινοτικών έργων και ενεργειακών κοινοτήτων, στις δημόσιες συμβάσεις καθώς και σε ζητήματα Διμερών Συμβάσεων Πώλησης Ηλεκτρικής Ενέργειας, ενδυναμώνοντας έτσι την τεχνογνωσία του Δήμου Φυλής στους ανωτέρω τομείς.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο αποτελεί σημαντικό ορόσημο για τον Δήμο Φυλής, καθώς η πιστοποίηση αυτή τον εντάσσει στην ομάδα των πρωτοπόρων Δήμων που προωθούν τις βιώσιμες ενεργειακές πρακτικές και την πράσινη ανάπτυξη στην Ελλάδα και την Ευρώπη.

Σε συνέχεια της επιτυχούς ολοκλήρωσης του εκπαιδευτικού σεμιναρίου, ο Δήμος Φυλής εντάχθηκε και στην πλατφόρμα του προγράμματος LifeLOOP, συγκεκριμένα την πλατφόρμα Match-making Tool. Η εν λόγω πλατφόρμα αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο δικτύωσης, συνεργασίας και ανταλλαγής τεχνογνωσίας και πόρων στον τομέα της ενέργειας, επιτρέποντας στους Δήμους και τις ενεργειακές κοινότητες να ανταλλάσσουν πληροφορίες, να μοιράζονται καλές πρακτικές και να αναπτύσσουν συνέργειες για την ανάπτυξη κοινοτικών έργων.

Η εγγραφή στην πλατφόρμα Match-making Tool του LifeLOOP αναμένεται να αυξήσει σημαντικά την προβολή της Ενεργειακής Κοινότητας ΦΑΕΘΩΝ, προσφέροντας παράλληλα τη δυνατότητα στον Δήμο Φυλής να αναρτήσει πληροφορίες σχετικά με συνεργασίες και κοινές δράσεις. Υπογραμμίζει τη δέσμευση του Δήμου Φυλής για την προώθηση της βιώσιμης ενέργειας και την ενεργό συμμετοχή σε ευρωπαϊκές και εθνικές πρωτοβουλίες με γνώμονα τη δίκαιη ενεργειακή μετάβαση για όλους τους πολίτες.

Η Ενεργειακή Κοινότητα ΦΑΕΘΩΝ θα μπορεί πλέον να επικοινωνεί και να συνεργάζεται με άλλους ευρωπαϊκούς φορείς, ενισχύοντας την ανταλλαγή γνώσεων και την προώθηση καινοτόμων ενεργειακών λύσεων. Ακολουθείστε το σύνδεσμο: https://energy-cities.eu/project/lifeloop/

Η Αντιδήμαρχος Ενεργειακών Κοινοτητών Φυλής, Χρυσούλα Κουράση, δήλωσε. "Η ολοκλήρωση του σεμιναρίου και η εγγραφή μας στην πλατφόρμα Match-making Tool του LifeLOOP αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της βιώσιμης ανάπτυξης και της ενεργειακής αυτονομίας. Είμαστε περήφανοι για την αναγνώριση αυτή και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με αφοσίωση για το μέλλον της Κοινότητάς μας."

“Στρατηγικός στόχος του Δήμου Φυλής είναι να εξαλειφθεί ο ενεργειακός αποκλεισμός των οικονομικά αδύναμων δημοτών μας. Προς την κατεύθυνση αυτή ο Δήμος δημιούργησε το Φωτοβολταϊκό Πάρκο στην αποκατεστημένη χωματερή και την Ενεργειακή Κοινότητα ΦΑΕΘΩΝ, την πρώτη στην Ελλάδα. Θέλω να πιστεύω ότι, σε μερικά χρόνια, ο Δήμος Φυλής θα είναι ένας πρωτοπόρος για την Ελλάδα και την Ευρώπη, “πράσινος οικολογικός Δήμος” σημειώνει ο Δήμαρχος Φυλής Χρήστος Παππούς.

 




 Με 1.474 ψήφους για τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, τα Άνω Λιόσια ήρθαν πρώτα στην Δυτική Αττική σε απόλυτους αριθμούς σε ότι αφορά στις Δημοτικές Κοινότητες, όπου αυτές υπάρχουν, αλλά και πρώτα σε σύγκριση με τους Δήμους που δεν έχουν Δημοτικές Κοινότητες.

Επίσης με 17,30% για τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, τα Άνω Λιόσια ήρθαν πρώτα και σε ποσοστό, συγκριτικά με τις περιοχές της Δυτικής Αττικής που έφεραν πάνω από 374 ψήφους, είτε πρόκειται για Δημοτικές Κοινότητες, είτε πρόκειται για Δήμους.

Το ποσοστό αυτό συνδυαστικά με τον απόλυτο αριθμό κάνει την μεγάλη διαφορά στην Δυτική Αττική, αφού, μόνο, όταν έχεις υψηλό ποσοστό, ταυτόχρονα, με υψηλό απόλυτο αριθμό συμβάλλεις ουσιαστικά στην άνοδο των συνολικών αποτελεσμάτων.

Για αυτά τα σημαντικά αποτελέσματα ευχαριστούμε, από καρδιάς, όλους όσους εργάστηκαν και υποστήριξαν για να τα πετύχουμε, μέσα σε πολύ δύσκολες συνθήκες.

Ευχαριστούμε επίσης την Νομαρχιακή Επιτροπή Δυτικής Αττικής και τις Οργανώσεις Μελών της Ελευσίνας και της Μαγούλας για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε, η οποία αποτελεί και την καλύτερη βάση για τα καλύτερα που θέλουμε να έρθουν.

Είναι αυτονόητο για εμάς πως, σε καμία περίπτωση, δεν πρόκειται να πέσουμε στην παγίδα του εφησυχασμού και αυτό γιατί δεν μας αρκούν αυτά τα καλά - δεδομένων των συνθηκών - αποτελέσματα.

Πραγματοποιήθηκε ένα πολύ ισχυρό χτύπημα στον βασικό μας αντίπαλο, την χειρότερη κυβέρνηση της μεταπολίτευσης, αυτήν της ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη, κατεβάζοντας τα ποσοστά της, σε βαθμό απονομιμοποίησης της, ώστε να μην μπορεί να συνεχίσει να μας κυβερνά, για πολύ ακόμα.

Διατηρήθηκε η θέση της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης για τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, παρά την διπλή διάσπαση και τον συστηματικό πόλεμο προπαγάνδας από τεράστια μερίδα των συστημικών ΜΜΕ.

Τέλος, μπήκε και η σφραγίδα της λαϊκής βούλησης, στην ανάδειξη και καταδίκη της υποκλοπής των εδρών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, από την "Νέα Αριστερά", η οποία απονομιμοποιήθηκε και αυτή, στο να μπορεί να συνεχίσει να κρατά τις έδρες, που ανήθικα και χωρίς την παραμικρή δικαιολογία, πλέον, είναι σαφές πως έχει υποκλέψει.

Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που συμβάλλαμε με τις δικές μας δυνάμεις και εμείς, εδώ από τα Άνω Λιόσια, σε όλα αυτά.

Και για να μπορέσουμε να πετύχουμε την δημοκρατική ανατροπή και την προοδευτική αλλαγή, ώστε να προωθήσουμε τις προγραμματικές λύσεις που έχει ανάγκη ο τόπος, απευθύνουμε προσκλητήριο συστράτευσης προς όλες τις κατευθύνσεις.

Και σε ότι αφορά σε εμάς, συγκεκριμένα, καλούμε όλους τους δημοκρατικούς και προοδευτικούς πολίτες που κατοικούν ή σχετίζονται με τον Δήμο μας να γίνουν μέλη της Οργάνωσής μας ώστε:

Να συνεχίσουμε, ακόμα πιο οργανωμένα και ακόμα πιο δυναμικά, μέχρι την τελική νίκη!

Εκ μέρους της ΟΜ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Άνω Λιοσίων (Πληροφορίες 6977191467)

Οργάνωση Μελών ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Άνω Λιοσίων Φυλής
Συντονιστής: Ηλίας Μελίγγης
Τηλ: 6984732755
Δ/νση: Γρηγορίου Λαμπράκη 2, 13341